Håla

Sitter i skolan just nu. skulle egentligen slutat runt tre, men fick sluta nu istället eftersom våra lektioner blev inställda. Klart som fan man blir glad! Bara det att jag tänkt gå in och köra styrka nu så man slipper det sen, så man får hela dagen ledig! men nej, det fick man inte.
tydligen ska man ha 3-4 timmars mellanrum mellan styrka och simning. Ååhh. så ja, nu sitter jag i datasalen och har "håla". Kul.

Sen blir det i alla fall Väla med Carro.
Sjukt kul.
Inte för jag vet om jag ska handla något, men vi ska i alla fall sitta och fika och spana in folk.
Det är det bästa.

Men innan dess styrka och ett samtal till Hong Kong där päronen befinner sig för tillfället. Stackarna :P
haha nej. De kommer förhoppningsvis få det kanon där. Bara maten från Sverige man kommer sakna tror jag.
Haha, dom töntarna fick till och med flyga buisness! :D  Det är något jag också vill göra.

Nej, får ta och göra något nyttigt på min håla. Typ som att avverka några av alla läxor man har....yippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0