Grattis mig! :P

Först en uppdatering av gårdagen:
Kim, Sophie, Felix, och Maria ( Rickard och Viky) var här och firade lite. Käkade taccos och kollade på film.
Snacka om lyckat :)
Vi såg the Notebook, det är den enda film jag nånsin har gråtit till! (Om man inte räknar med bambi när jag var liten, haha.) Men fan vad bra den var! Helt otroligt. Bra men sorglig och väldigt fin. 
 
Klockan 00.00 får jag ett grattis av Kim som sitter i soffan mittemot. aw, vännen. Tack <3.
Och av Maria fick jag en biljett till att gå och se underbara Björn Gustavsson live!! aaahhh!
Haha fy fan vad det kommer bli kul!
Dock är det inte förrens i september, men det är väl som man säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :P.

Sedan var det ju dags för my big day. Lilla Fia blev 19. Shit alltså.
När jag var liten minns jag att jag tyckte att när man fyllde 20 så var man vuxen. Jag har ett år kvar nu, jag är inte vuxen för fem öre. Damn haha. Snacka om att nu har jag ett år på mig att göra allt galet och vara riktigt barnslig innan man kommer upp i vuxenåren, haha.

Dagen har väl inte varit så märkvärdig. En helt orörd vecka som började kanonbra.
En vanlig måndag, med jobb och träning.
Men det känns ändå speciellt när man fyller. Man blir så glad då! :)
Men det har varit fint väder vilket gjorde hela dagen ännu bättre, jag älskar fint väder, :P men det är jag nog inte ensam om. Vem längtar inte till varmare dagar och framför allt kvällar (!) nu?

Nej som sagt. Ett år äldre. Eller är man en dag äldre? haha ja det kan man undra :P Det bror nog på hur man räknar. Jag vet inte vad jag känner att jag är. Äh, skit i det. :P
Jag har i alla fall gjort upp en lista på skaer jag ska tänka på nu. Eftersom man är "ett år äldre" kan man börja förändra småsaker i sitt liv och det ska jag göra. :)

Nu ska jag ner till stranden och mysa i den kalla vinden. Jag äskar havet. My favorite place!
(haha oh, förretsten. Min bil har pajjat idag! Haha. Hände när jag körde från jobbet vid lunch. Skumt. Hela avgas systemet var kaputt, så det får de byta och det kommer svida i plånkan, men , man ska väl veta att man lever, ellerhur? ;) ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0