Grattis HBG!

Micke: Tack! Hittade Å,ä,ö nu. Då blir det nog lättare att skriva messen, :)

Grattis Helsingborg!!
ni har vunnit en snöstorm och 5 cm snö, mitt på våren!

Sjukt ju. Haha snöstorm sedan imorse och det fortsätter snöa. Skumt väder alltså.
Men man kan väl inte vara annat än som positiva Kim och säga O'boy, vikket vackert väder!
Finns ju inte så mycket annat att göra.

Var ju på teatern idag, på studiebesök som det snyggt heter. Det var faktiskt väldans intresant, ångrar lite att jag inte gick och såg Ringaren i Nothredame när vi ändå fick se den gratis, vi fick se bakom kulisserna på den nu och hon berättade och allt och den verkade ju helt okej.. haha jaja. Man ska inte ångra något man gör. Det gäller att stå för sina beslut :).

Efter träningen var det Väla. Shit, jag börjar bli stamkund där. Var inne en snabbis på Panduro, älskar den affären, men inte ens de hade det jag letade efter, torkade rosenbland. Ajja, man kan inte få allt man vill. Fick ta lite från mina torkade rosor hemma istället, blev nog kalas. Hittade även ett par gröna strumpebrallor! Yes! Som jag letat!

På väg hem var det kaos då alla som bytt till sommardäck skulle hem i vinter-snö-ovädret. Alla körde typ 40 på 90 vägar. Asstörigt tyckte då jag eftersom jag är så smart och har kvar mina dubbar ;P

Nu har jag suttit och klippt och klistrat, satt på kladdemassa, tagit av, skrivit, ändrat och vikt riktigt länge. Fan vad pyssel är kul haha. Äh, ska inte snacka så mycket om det nu om personen i fråga råkar läsa min blogg innan en viss speciell dag ;)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0