Godmorgon, godmorgon!

Mamma väckte mig imorse runt halv åtta.
Va astrött så jag somnade om igen, men funderade över hur vamt mitt rum var.
Vaknade sedan vid nio, och rummet var fortfarande varmt! Och ljust!
Jag blev skitglad! Yes, solen lyser! Det är vår!

Gick mot köket och sa den berömda meningen: What a beautiful morning!
Men jag hann bara till halva ordet morning.
"What a beautiful mor....va faaaan!?"
Jag möttes av ett helt vitt landskap, snöyra i himlen och snötyngda grenar. Snö på marken och -1 grad.
Det var inte alls en sån underbara morgon som jag hade önskat och trott att det var! :(

Snön anländer 3 månader försent.
Vi hade en kal julafton och en relativt bekväm nyårsafton. Ingen snö alls. Jag var skitnöjd.
Men nu kommer allt. 3 månader too late. :/

Ajja, man kan inte påverka vädert. haha, eller jo tydligen kan man det...eftersom vi förorsakat att snön numera kommer 3 månader för sent, men man kan inte påverka det väder som är. Haha, jaja hur som helst.

Nu ska jag göra mig iordning och åka bort och hämta mitt Packet. yeeey. Då kanske man bilr lite happy, om grejerna i passar förståss. Sedan ska jag rinag till Ellos. Jag fick en sån snilleblixt igår kväll. När jag fyllde år fick jag ju 200 kr av dom i presentkort, som "present". De pengarna borde jag väl kunna använda till att betala nästan hela den summan för-mycket, som jag tydligen ska skänka dom?
Jaja, jag får ringa och höra. Vet bara inte när dom öppnar min teletid, men det återstår väl att se.

Nu ladiesmen end gentlewomen ska jag göra mig iordning och bereda mig på snökaoset utanför ytterdörren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0