God (tisdag)morgon!

Gäsp. Godmorgon!
Tisdag idag. Jag möttes av en riktigt positiv händelse nyss.
Jag funderade på att gå och sola efter skolan, men så kom jag på att jag skrivit något som skulle hända idag  i kalendern. Leta upp den och gissa vad jag hittade? :P - Kompledigt 13-15.
Så gött!
Tänkte stanna hemma för en sovmorgon idag fram till 10, men får nog palla mig dit ändå.
Har i så fall bra en lektion och sen träning. Gött.
en försead födelsedagspresent, haha.

Igårkväll klockan kvart i elva, körde jag och Rickard ner till stranden med Nora. Snacka om att det var härligt!
Det var inte ens kallt ute.
Så det blev en bra avslutning på en bra dag :).

Jag och Rickard har påbörjat ett projekt hemma. Projekt-hjälpa-mamma. Haha. Så hoppas hon blir riktigt glad när hon kommer :P. Kan inte säga vad det handlar om eftersom jag fick reda på att de läser min blogg. Upps.

Nu ska allt fixas innan jag drar till pluggan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0