Fredag!

Shit sikken trött dag det är idag!
Det började med solsken och allt verkade kanon, men efter några timmar kom regnet.
Som tur var blev det bara några droppar men i alla fall.
Och jag är som valigt skit seg. Skulle nog säga ovanligt seg idag faktiskt. Ingen aning om varför.
Fick sluta tidigare oh det var asskönt! Ringde jobbet, men de hade inte så mycket folk så jag "behövdes inte". Ganska skönt, för direkt när jag kom hem somnade jag på sängen. Nice. Så, nyss vaknat och nu är det läxor!

Fick ett sms av mamma innan där hon skrev att de gick ombord på båten nu. ååh va härligt!
Längtar efter dom :D

Nu ska jag sätta mig med böckerna så jag får något gjort!
Det blir alltid så att när man har mycket tid för något, så gör man inget alls.
Skumt, men så funkar det. I alla fall i min värld!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0