En söndagsjobbare

klara: Yes, jag ska lägga in bilder från NY. Men Maria har typ alla eftersom jag är så korkad och bara tar med ett minneskort på 250 mg eller vad det är på. Haha, så när jag har fått hennes så ska nog lite fler bilder in ;)

Idag är det ju slappedagen Söndag.
Men så slapp vet jag inte om den kommer bli för min del.
Nu först har jag precis bytt om till en knallröd T-tröja och ett par lika knallröda shorts. Ska nämligen och jobba på badet, sitta i kassan och trycka in och ta betalt för alla söndagsbadare som kommer med sina småbarn och ska lära dem simma på sin lediga dag. Tyvärr har jag inte fått några snyggare kläder, så vad ska man göra åt det?
Tur att jag slipper gå så till vardags i alla fall :P

Ikväll blir det lite småmys med ett fåtal personer. Ska käka lite och halvfira att man blir en dag äldre. Eller ett år beroende på hur man ser det ;) Ska nog ha ett litet party eller tjejmys med mat och singstar senare, men då får mamma va hemma så hon kan hjälpa mig att laga mat. Det är jobbigt :P

Nu när man inte har mamsen hemma så märker man hur jobbigt det kommer vara att flytta hemifrån. All tvätt, disk, matlagning, ut med hunden, allt. Det hinner man ju inte i vanliga fall då man är så upptagen med alla läxor och strunt. Men trots att det verkar jobbigt som tusan, så längtar jag ändå! Tänk att få inreda en egen lägenhet precis hur du vill! Heaven :P

Nej, nu ska jag nog kila så jag inte kommer för sent. Det hade varit lite pinsamt.
Tjolahppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0