Dejt

Nooo!
Idag kom jag på att jag glömt mina bästaste bästa Speedo badskor på tävlingen i Klippan!
Bajs säger jag bara!
Just den modellen jag hade har utgått också..:/ Det gör ju inte saken bättre precis.
jaja, shit happends. :/ 
Men imorgon blir det att åka till Klippan simhall för att chekka om de har kvar grejerna...hoppas hoppas! (Glömde även kvar min matlåda...) Nej, jag är inte sån slarver i vanliga fall men, haha nej Kim, jag skyller inte på dig eller din morsa ;), men det var skitbråttom när vi skulle därifrån, så jag hann aldrig kolla om ja fått med mig allt. Vilket jag tydligen inte hade heller.
Jaja, släpp det nu.

Just nu sitter jag funderar, Köpa eller icke köpa Playstation 2 från Blocket...det är frågan. Eller ja, frågan är egentligen vad man ska ge för ett begagnat sånt...

Nu har jag en msn dejt med Kim.
Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0