Brunlock

Okej, nu ska sanningen fram.
Idag har jag faktiskt kännt mig som ett sär hela dagen.
Det har varit skitjobbigt!
Jag har varit helt frånvarande och kraftlös. riktigt tufft har det varit att hänga med på träningarna...
Hoppas fan det blir bättre imoron så jag sover av mig min sär sjuka ;) För imorgon är det spinning och då jäklar bö man vara på topp. Shit asså....Spinning!

Vi filmade vår film idag!
Jag, Helge, Martin och Ralle. Vi ska göra en film till Draman så höll väl på och filma kosta snuttar både ute och inne i ungefär en timma. Det ska bli som en parodi på Guldlock. Tyvärr hade vi ingen peruk med ljus eller guldliknande hår, och jag fick inte lov att va Guldlock. Helge bad så snällt, så han fick bli vår guldlock. Men som sagt, ingen sån peruk, så vi skrev om det filmen till Brunlock. Men det går lika bra det.
Nu har Martin tagit hem kameran och ska sätta ihop alla frekvenser till en kortfilm.
Ska bli sjukt kul att se! :D

Sen var den dansen idag också.
Monica snackade ännu mer om uppvisningen och sa lite hurtigt "Ja, nu gäller det att öva, öva, öva! Vi har ju bara 5 gånger kvar. "
Ahhh, panik. Haha. Jag kan verkligen inte den dansen utantill!
Ännu svårare blir det när man inte ens hittar låtan så man kan öva hemma.
Jag vet att det är Timbaland som har gjort den och att den ska finnas med på hans nya skiva. Men hittar verkligen inte den på LimeWire...det blir nog till att knalla iväg och köpa skivan :/.
Jag som tänkte införa ett litet shopping stopp för mig själv. Ajaj.
Jaja, får se hur det blir med den saken.

Nu är det religion som gäller för hela slanten. Ska försöka få klart mitt arbete så man slipper gå runt och fundera mer på det nu under lovet... som snart är slut! :( Loven går alltid mycket förtare än de vanliga veckorna och alltid för fort...:/ Not good, not good.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har skivan, så jag kan skicka låtarna till dig på msn :)

2008-03-28 @ 09:27:45
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0