BG

ååh, haha.
Är inte Björn Gustavsson bara för härlig?
Jag vet, jag veeet, jag är sen med att lägga ut detta. Men så går det.
Man kan inte va i tid till allt.

Eftersom jag inte vet hur man lägger in videoklipp från youtube på bloggen så får jag lägga in en fin länk istället och be någon som vet att gärna förklara för mig ;) Så vore jag jätte tacksam :D

http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20

(Ja, jag är inte helt clever, så man får hålla in och dra med pilen precis hör ovanför så kommer länken fram, så får man trycka på den då...shis, jag och datorer...)

"När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
När du fnissar som en liten flicka.
När man känner nåt man can't deny, when the eagles fly over the mountain high.
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
När Simba återvänder i Lejonkungen,
När man bara drar en replik för att slippa krångla, "Min pappa är rik, vill du hångla?"
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med, då ser man galen ut.
Det har egentligen inte hit att höra,
Det är bara en grej som man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
Och vi satt på en parkbänk, jag var kär, hon drack rom.
När Elin sa att jag var den vackraste som finns, såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv,
Våga chansa och se om det går,
Vad är fegt, vad är mod, what i done. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0