Bara en tanke

00.54... 
om fem och en halv timma ska man upp igen - Träning.
Yes, känns det igen?
Man vill verkligen, ellerhur ? ;)

Jag skulle också vilja vara bra på något.
Ha en rolig hobby där man gör något man är riktigt duktig på.
Jag och Kim va hemma hos Micke idag, bakade kladdkaka, kollade på Lets Dance finalen, grattis Tina, och tittade på hans Borneo bilder. Riktigt fräcka bilder, mestadels tagna i regnskogen. Såg även de grymma målningarna på väggen... eller målningen kanske :)

Jag ska nog komma på något jag är halvbra på. Sen ska jag träna upp min förmåga så jag blir expert ;)
Jag har något att se fram emot ;)

Brorsan har fortfarande LAN med sina polare i källaren. Det har de haft sen i torsdags och de har planerat att ha det till imorgon. Vad jag vet har ingen somnat än. Förrutom brorsans flickvän, men hon fick tillåtelse, haha. Shit asså, ja, jag kan ju bara meddela att jag aldrig hade klarat av det där. Never ever. Jag skulle inte vilja heller.

Förresten, så har jag nästan antagligen hittat ett Playstation 2 till, vad jag tror, ganska bra pris. Ni som vet, är ett begagnat playstation 2, två kontroller och 8 spel dyrt eller billigt om man kan få det för 1200? :S

Jag har noll koll vad gäller elektronik. Det är skitjobbigt. Jag vill veta, men orkar inte lägga ner tid på att lära mig att förstå. Jag och Kim hade ett samtal om det i bilen hem från Micke, jag fattar att det funkar, men ingen aning om hur det funkar. Men det kanske man inte ens ska lägga ner energi på att fundera ut...vad vet jag. Men, det är ju tur att någon gjort det! Annars hade utvecklingen nog inte ens börjat och vi hade kanske levt i hyddor gjorda av vass, strån och pinnar med nedtrampat jordgolv och ett stenblock som dörr. Vi hade kanske pratat osammanhängande "svenska" och för att säga något till närmaste grannen som bodde 4 km bort, fick man gå genom obebodd skog, vilket tog tre dagar. Sedan hade man glömt vägen hem och fick då bygga en ny hydda i mitten av skogen.

Ajaj, jag känner att jag kan spinna vidare på den där skumma historen ganska länge. Tufft läge, eftersom jag sitter vid antagligen människans smartaste teknologiska (?) uppfinning, datorn...
haha, äh. Sova nu känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0