Back to buisness

Nu var det dax för ett litet blogginlägg igen!
Var ett par dagar sen sist, men ganska gött eftersom jag har haft s mycket för mig på sistånde.

Idag är det söndag, vilket betyder slappedag, vilket betyder ganska tråkig dag ;)
Jag ska nog mest plugga och städa. Mamma och pappa sticker till Kina imorgon så får umgås med dom rejält nu. de ska iväg på kryssning i ca 11 dagar. Kul, men jag hade aldrig velat vavra på en båt i 11 dagar :P men det är ju jag.

Förresten så har jag nu kommit på vad jag ska skriva ett reportage om. Det kommer nog bli hur kul och bra som helst! Fick hjälp av Mia hon hon hade värsta super iden. Skitkul. Så det har jag börjat lite smått på, samlat fakta och skrivit frågor. Så ska börja på det ordentligt i veckan.

Min faster har ringt också och frågat om jag och en vän ville vara med och göra reklam för en salong. Vi ska klä ut oss i punk/rok, rokkoko med en blandning av geisha. Haha, det låter helsjukt men det ska bli skitkul. Antagligen blir det av denna eller nästa lördag. :p

Jag har fortfarande inte fått in bilderna från New York på datan. kasst. Får se till att göra det också. Måste även få bilderna från Maria skickade så man har allt :P Damn asså. Sista dagarna på en semester känner man alltid hur skönt det ska bli att komma hem och få sova i sin egen säng, äta sin egen mat och leva som man brukar, men bara någon vecka efter det att man kommit hem vill man bara iväg igen :P. Borta Bra med Hemma Bäst.

Om jag hinner ska jag faktiskt försöka sy lkite idag. Har ett bar brallor jag måste sy en, en knapp på ett par shorts jag måste flytta och en klänning jag ska kapa av. Haha, det är ju bara så att jag och sy går inte riktigt ihop. Ganska komiskt, men det slutar nästan alltid i katastrof. Frågan är om jag vågar :P haha.

nej, nu ska jag och handla, and efter that: Back to buisness!

Kommentarer
Postat av: Kim

Vad va det för spännande idé du kom på till ditt repotage då? Eller det kasnke är lite hemligt? :P

2008-03-02 @ 18:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0