90-talet

Jaha, Det verkar som att snökaoset blev ganska lättare med blåst igår kväll och snöblandat regn från igår kväll till nyss.  Än så länge verkar det så i alla fall. Man kan ju aldrig vara säker.
Så vi har faktiskt mindre snö nu än innan det utlovade snökaoset eftersom allt smält bort med hjälp av regnet.
Men som sagt, får se hur det blir dessa kommande dagarna.

90-tals tema igår på Tivoli!
Fan va ball.
Massa gamla låtar kvällen igenom som var väl igen kända.  Härligt.
De kastade runt massa tröjor med trycket " I <3 90-talet! 20 mars på The Tivoli!"  Jag fick ingen :/
Haha damn.
Eftersom jag inte är super van att gå i högklackat fick jag jäkligt ont i fötterna redan vid halv två. Tjugo över två stack vi för att slippa den värsta hämta-jackan-kön. Men fick ändå vänta i ca 15 min på att komma fram till garderåben.
(stavas det så? :S)

Kom hem runt tre, vrålhungrig! Så inatt kvart över tre satt jag i mörkret och käkade pasta. Asgott.
Pasta är alltid gott. Oavsett när man käkar det.

Idag börjar en riktigt onyttig dag känner jag.
Det började med glass på träningen. Kim bjöd eftersom hon fyllt år.
Sedan bytte vi påskägg och fick en glass till.
Bra start på tävlingsuppladdningen ;)

Klippan Cup
imorgon ju. Det är den enda innomhus femtian som ligger någorlunda nära HBG, men imorse fick jag reda på att den ska rivas. What the... asså jag undrar snart hur Skånes stads planerare tänker. Nästintill inga fungerande femtior. från börjar var det snack om att bygg ut Filborna med en femtia, det förslaget lades snabbt ner. så en av Sveriges största simklubbar HS kan bara träna i femtia under sommartid. På Råå. Dessutom är den bassängen jäkligt sunkig om jag får säga det själv. Jag är glad att jag inte sett rören till den badbaljan...

Hur som helt, sånt kan man inte göra något åt. Bara att konstatera hur smarta alla kloka bestämmar personer är. Bryr sig typ nada om idrotten om det inte rör sig om fotboll. Men men, :).

Nu är det påsk och man ska va glad. En vit påsk. ;)
Lägger in bilder från gårdagen när jag fått från Lollan eller Josse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0