-300+badbrallor

Efter regn kommer solsken brukar man ju säga.
Och det stämmer till viss del, men idag blev det snö igen...
ja okej, bara en stund, sen tittade solen fram ;)

Idag tänkte jag skriva ett sånt här riktigt tråkigt inlägg, typ:
Hej, min dag har varit som vanligt.
Varken plus eller minus. Eller jo, ute var det minus...ha-ha.
Mellan mina två pass jobbade jag...nu ska jag sova.

Det hade kunnat innefatta min dag ganska bra faktiskt, men lite mer kan man väl bjuda på ;P
Kom faktiskt hem från en tjejträff hos min faster nyss.
Ganska trevligt, men några personer på det stället kunde fan inte vara tysta. Shit asså.
Så nu kan jag bara meddela att jag kan en tants hela livshistoria, fast det var första gången jag träffade henne...:O inte dåligt va? Kanske borde berätta den för henne så hon förstår hur mycket hon snackar.

Ajja. Förresten så jobbade jag i Landskrona idag. Hjälpte kontoret att sortera papper. Tråkigt och kul på samma gång. Medan de andra sitter och drar små internskämt sitter jag och småskrattar om det är något litet man förstår. Hur som helst, vägen till Landskrona... är inte det en av de vackraste vägarna? speciellt när solen lyser eller när det börjar skymma. När man kommer över Glummslövs backar...aah, det är så fint!
Så den vägen fick jag njuta av twice idag. En gång dit och en gång hem.  Härligt.

Fick även slösat bort 300 spänn på ett par badbrallor jag köpte på speedo utförsäljningen som kom till badet idag. eller ja..mamma betalade, hon är ändå skyldig mig flera hundralappar så det så. :P. Äntligen hade badbrallorna kommit i snygga färger, svarta och grå, istället för rosa och röda eller ljusblå haha.
Sen hade mitt packet från la Redoute kommit också. Men det hann jag inte hämta innan posten stängde. Damn it. Får ta det imorron. :p Så jäkla nyfiken ;)

Nu är det sömn som behövs!
Sovmorgon imorgon, men jobb och plugg och träning ska också hinnas med.
shit asså, jag tycker verkligen jag fyller ut mitt lov bra ;)

XXX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0