what if

För mycket händer, mitt huvud snurrar och nu har magen börjat säga ifrån.
Känner att min hemska magkatarr är på väg tillbaka.
Fan, jag pallar inte det också nu.
Får ta em omeprazol  och hoppas på det bästa.

Hade grill och bad hos Martin Carling idag. Dock var det ingen som badade, kallt som satan ju. Men god mat och trevligt snack. Sedan drog vi ner på stan och kollade läget, men inget smink och fortfarande strandkläder så det blev ingen utgång. Istället sitter jag här med min onda mage och försöker hitta på saker som får det onda att försvinna. :)

Imorgon är det äntligen sommarlov!!! Behöver jag säga något mer?
Fy fan vad jag har längtat! Känns som en evighet sen sist.
oo, vad det ska bli härligt!
Och nästa år är det jag som sjunger "Fy fan vad jag är bra!" - iår får jag dock nöja mig med att fira andra...

Låten jag har i mitt huvud är If I Could Turn Back Time, med Tina Turner. haha.
Hur kan en låt bara fassna och sedan följa med en hel dag? Det är för mig ett under ....

Kommentarer
Postat av: P

haha skojar du:D A!! det var alldeles för längesen :p Får ta oss i kragen nu när vi har långledigt å se till att hitta nått festligt tidsfördriv :D hehe.

2008-06-03 @ 23:17:46
URL: http://spedersen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0