Vilken härlig dag, nanana

Har nyss fått masse på vaderna av mamma, fy fan vad det gör ont!
Om jag ens hade haft en aning vad jag har gjort så att vaderna ska verka så jag får gå en annan gammal dam på 80 bast. Hoppas i alla fall att masagen tar och att det känns bättre imorron innan exprimentet på styrkan som Stene snackade om haha.

Idag måste det ha varit jordens kallaste dag på Råå. Askallt i vattnet och blåst som fan.
Men det är livet på en pinne när man är simmare.

Hade precis värsta iden om vad jag skulle skriva, men den försvann i samma sekund som jag loggade in på publishme... haha jaja så kan det va. :)

Nu är det dags för sängen och att kurera min onda hals :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0