Barnsligt

Riktigt barnsligt, oj så barnsligt. Jag tror det fick motsatt effekt mot vad du ville. Jag skrattar, oj som jag skrattar. ;)
Haha allvarligt, snälla du, lägg ner nu ;)

Oj, har så mycket jag vill säga så jag inte vet vart jag ska börja.
Haha, jobbigt läge ;) Väntar lite med allt tills jag kommit på hur jag ska börja.
Spännande fortsättning följer med arndra ord, haha.

Vi fick ju i alla fall simma inomhus imorse, riktigt skönt eftersom det blåste som fan när jag gick ut till bilen.
Tråkigt genomsim och min axel har börjat göra ont igen. Alltid något känns det som. :)

Måste bara ge dig ett litet råd: Vi är inte tre år längre, vi behöver inte agera som det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0