Hemma.

Äntligen hemma, jäklar sikken händelserik helg.
Tävling, akuten, simmat bra och dåligt, och kört till och från Simrishamn. Shise.
Låter kanske inte alltför allvarligt, men både mitt huvud och min kropp är helt slut.
Man måste kunna läsa mella raderna. som jag tidigare skrivit - men nu efter denna helgen vet jag att det verkligen är sant.

Just nu sitter jag och kollar på bröllopsfixaren på TV. Man kan ju önska att livet vore en film asså. Haha.
Mycket lättare. :)

Nepp, annars gick väl helgen okej.
100 brassa gick sådär.. efter det fick jag en kramp i hela magen som höll i sig i tre och en halv timma. Aldrig haft så ont innan. Det slutade med att jag låg och grät i min och Kims lilla stuga och sa att jag skulle ringa ambulans. Kim var en ängel och skjutssade mig in till Simrishamns akut, jag fick komma in direkt. Efter provet, tabletter och lite vila hade de inte kommit fram till ngot och magverken hade släppt. Så jag fick sticka med Kim och Stene tillbaka till tävlingen med en remiss till Helsingborgs lasarett. Som vanligt... jag börjar bli trött på att ingen hittar något.
Söndagen gick mycket lättare. Kanon 100 brassa i laget och hyffsat 50.
Så kort sagt, helgen var väl okej.

Nej, jag är mer än någonsin laddad inför SM i sommar.
Sedan får jag se hur hösten ser ut . :)

My last advice, läs mellan raderna :).
Lev livet, och gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0