Tralala

Godkväll mitt herrskap.
Nu är det dags för min vardagliga skrivning här på bloggen.
Idag har jag....äh fan. Det funkar inte.
Det är fan inte kul att vara så seriös och låta som en viktig politiker i slips och glasögon och en tajt kostym. Nää.

Hur som helst.
Satan vad det är underbart att simma på Råå! Eller ja, kanske inte just på Råå, där är det ganska skabbigt...men jag syftade mer på att det var underbart att simma ute. Under bar himmel. Det spelar ingen roll om det är kallt eller regnar (så länge man inte ska gå upp såklart...) för det är ändå en så skön känsla av att få vara ute. Ett annat plus är ju att det aldrig är för dåligt med syre i "simmhallen" när man är ute. ;)

Nu är det ju som alla vet fotbolls EM...jag tycker faktiskt att det är en riktig bedrift av mig att än så länge inte ens ha sett en enda match. Inte ens när Sverige spelade mot... Grekland? Haha dock hörde jag att det slutade två noll och att det ena målet var en riktig olyckshändelse om man får säga så. haha, jaja. Det var väl bra och trevligt för alla fotbollsfantaster.

Nu ska jag ta och käka lite god kladdekaka som nyligen kom ut från ugnen. Förhoppningsvis blir det glarre på Gröningen senare om jag får med mig någon ut i halvregniga Helsingborg.

Kommer antagligen upp med funderingar senare. tänkte byta ut innehållet på min blogg mer och mer från vardagliga dagboksinlägg till mer tankar och sånt som snurrar i mitt huvud. Får en känsla av att det blir en mer personlig blogg då, och haha ja, det är klart det blir. Får se om det funkar bra .
Tjolahopp för tillfället.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0