Små änglar

Hur kan allt svänga så snabbt?
No idea.
Det känns som om jag ar två sånna här änglar vid huvudet.
Den ena säger saker jag vill höra och den andra säger saker jag borde göra. Eller inte borde göra.
Skitsvårt att förklara...så jag skiter nog i det, men jobbigt är det . haha.
Det kanske är tankarna som bråkar? ;).

Inatt har jag haft världens skummaste natt.
Igår var jag astrött, men kunde inte somna. Det var helt omöjligt. Riktigt jobbigt.
Sedan vaknar jag halv fyra av någon skum anledning och har svårt att somna om igen.
Efter det vaknar jag typ varje halvtimma tills klockan blir nio och jag störs som fan av alla byggarbetare som fixar vägen utanför mitt rum. Jaha... yes, det var min sovmorgon det. Tjoohoo.

Nu väntar jobbet så ska se om man kan köra motorvägen till LA i alla fall.
Jag har fortfarande inte riktigt fattat hur man ska köra när man väl kommer in i Landskrona genom den gamla vägen. Jag försökte igår och det slutade med att jag kom galet fel och körde runt i LA tills jag äntligen hittade en väg jag kände igen. Smart där.

I won't give up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0