Sko mysterium

Jag har ett mega problem.
Jag fick för bara någon vecka sedan inlägg till mina skor, de var kanonbra!
Men nu är det så att jag på något sätt blivit av med ena skon.
Helt sjukt, jag hittar den inte någonstanns. Har kollat överallt hemma och på badet.
Så mina funderingar är att: 1. Antingen har någon tyckt att de behöver en precis sån sko i samma storlek och samma avtryck (med tanke på inlägget), eller 2. Så har jag tappat den någonstanns.
Jag vet inte, men jag tycker att båda alternativen låter konstiga.
Eftersom att jag alltid har skorna i min stängda väska när jag inte har de på mig, kan det vara ganska svårt att tappa den, om jag inte har glömt kvar den såklart.

hum... mitt skomysterium fortsätter och I will keep up the good work as an detective.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0