"Kan man hata någon..."

Vilken underbar dag jag haft!
Allt har vait helt kanon med full fart och hit och dit.
Började med träning klockan tio, och körning från Halmstad redan åtta för att hinna i tid. ;) Öjöj. Har fortfarande svårt att hålla mig vaken. Dödstrött.
Efter träningen stack jag och Marija till Väla och fyndade på REAn, askalas. :D
Sen var det snabbt hem för att sedan gå på match: HIF-Zenit. Kan ju lätt säga att det var den segaste match jag sett. Inget hände och inga mål gjordes, förren i slutet. Så resultatet blev 1-0 till Zenit, grattis .

Nu är jag hemma hos Angelica med Maria och beundrar alla hennes studentbilder.
Så härligt att bara drömma sig bort och veta att man bara har ett år kvar! Ärligt så kan jag knappt vänta. Äntligen! (haha ja..ett år men ändå, nedräkningen har börjat ;) )

På Angelicas skrivbord låg en lapp med ett tänkvärt budskap "Kan man hata någon man egentligen älskar?"
Fint. Jag vet svaret så jag har kläckt livets stora gåta. ;)
Haha, äh, nu är det dags för filmen "En riddares historia". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0