Just trust me on this one.

Ooo så härligt!
Kom hem till ett dukat bord och nygjord mat.
Rickard och Vicky hade varit snälla och gjort mat.
Gott var det också faktiskt. Lite så jag blev förvånad. haha. Måste nog vara Vicky som haft sina fingrar med i spelet... inget illa menat Rickard ;)

Morsan och farsan är iväg och kollar Fredriksdals teatern, typ hela huset för mig själv alltså.
R och V håller sig i källaren så jag kan nog kalla det att jag är själv.
Både trist och kul samtidigt, satan vilken blandning ;)

Och shises, idag kände jag av det där jäkla avundet igen. Damn it. Haha, att det ska vara så jobbigt? Svårt att förstå :)Men det är väl så livet är? Det är nog inte meningen man ska förstå det. Man ska bara hänga med och se glad ut. Trots allt lever man ju bara en gång och under den tiden ska man inte lägga ner kraft och tankar på negativa eller jobbiga saker. Lättare sagt än gjort, phu, det kan jag lova. Men vem sa att det skulle vara lätt? :)
Livet är farligt, ingen kommer ur det levade.
Den och många fler teorier är det som dominerar mitt liv. Haha. Små hjälpande ord och fraser har väl ingen dött av?

Nej nu ska jag ta och hitta på något tänkte jag. Får se vad det blir. Antingen filmtittande, internetgooglande, målande eller fixande. Det för bli en överraskning för mig själv :)
Tjolahopp!

 
Trust me, it is worth it.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0