Jag är förföljd!

Det stämmer, jag är verkligen förföljd.

Som tur var är det inte av en person, utan en låt.
Hörde först låten två gånger under en viss timma på efterfesten till balen och idag hörde jag den fyra gånger i rad.
När jag körde från Landskrona kom den på Rix och eftersom den trots allt är bra så bytte jag inte kanal, efter låten blev det reklam så jag bytte till Mix...gissa vilken låt som spelades när jag bytte? Just det, samma. Lyssnade igen och följde Mix tills jag kom fram till Lasarettet då jag bytte till Energy, där var låten igen!
När jag sedan kör från Lasarettet till träningen kommer den ännu en gång. Och inte nog med det, jag hade den på huvudet under hela passet . (Plus att min brorsa sitter och nynnar på den nu)

Låten är Jason Raz undebara myslåt I'm yours, men trots mitt lilla låtdilemma tänker jag inte sluta lyssna på den. Den är trots allt kanonbra! I just love it.
(Förresten, stavar han Raz, eller Ras? )

Nu ska jag ta och svara på lite mail, ladda hem bilderna som Micke tog från balen, fixa med andra bilder och sedan sticka någonstanns och kolla solnedgången tror jag. Någon som känner för att hänga med? Det blir ju trots allt roligare ju fler man är :)

Haha, jag ska lyda ett gott råd som Zenita på jobbet sa idag: Skam den som ger sig. Haha, nu jävlar ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jason Mraz ;)

2008-06-02 @ 23:14:37
URL: http://lolllo.blogg.se
Postat av: Fia

haha damn, riktigt fel ;) Tack :D

2008-06-03 @ 22:59:46
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0