It's now or never

Hade en härlig kväll igår med pizza, glass, snooker och nattbad. haha.
En riktig sommarkväll helt enkelt.
Underbart. Äntligen sommar.

Det är så jäkla härligt att äntligen ha fått sommarlov!
Finelly! Nu behöver man inte bry sig om något som har med skolan att göra på 11 veckor!
Fatta hur länge det är. åå, så underbart!
I och för sig började allvaret idag - Jobbet.
Ska jobba nu varje dag fram till SM, men efter det börjar mitt riktiga sommarlov!
I tre veckor behöver jag varken bry mig om skola, simning eller jobb.
Kan det blir bättre?

Fick även veta en riktigt rolig överraskning idag.
Vår släkt kommer på ett eller annat sätt att få tillökning, haha mer än så får jag tyvärr inte skriva än.
Men roligt ska det bli :).

Nu, tajm för slapp eller utflykt, hum haha, man ställer sig inför svåra val här i livet.

Annars rullar livet på som, numera, vanligt här hemma. Kollar fortfarande lite halvt efter lägenhet så om det är någon som vet något om en liten billig etta eller något liknande nära stan så hör gärna av er ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0