I mitt huvud, förstajuninollåtta

Haha, idag känner jag mig precis som Neo.

Jag ver varken in eller ut, bak eller fram, upp eller ner.
Känns som jag är med men ändå inte. Aningen off och osocial kanske man kan kalla det.
älska, hata, gråta, förlåta, vilja, glömma, jag vet inte vilket jag ska välja och det är så sjukt jävla jobbigt.
Men det är väl det som är grejen.
fy fan.

Ibland känns det som om musik gör det bättre, men varje låt får en att tänka på olika saker. Så just u känner jag mig aningen vilse. Ibland kan jag vara glad och känna att livet inte har några bekymmer och i andra sekunden kommer allt över mig igen. Men det egentligen bara bra. Då vet man att man lever.

Jag ver egentligen inte vad jag ska skriva, men det känns jäkligt gött att bara skriva lite skit.

"Miss Avund". Jag sitter med den tröjan på mig. Den tröjan som jag och Lollo tryckte för flera år sedan. Och trot eller ej, men den stämmer fan fortfarande. Miss Avund, är det jag?
Jag vill inte att det ska vara så, men jag tror fan det stämmer.

Det värsta som finns är sms utan svar. Ush vad det är jobbigt. Ännu tråkigare blir det när man efter femtonde gången kollar mobilen och ser "nytt sms", öppnar det, och finner ett mess på bara några få ord.
Jahapp... thats life. Det störiga är bara att man inte kan göra något åt det.
Jag skulle vilja kunna styra mitt liv. I och för sig skulle inget då hända efter ödet, men det kan ju vara skitsamma i situationer. Men det hade vart fräckt. Eller så skulle livet kunna vara som en film. Där man kunde stoppa, pausa, spola tillbaka och spola snabbt som fan frammåt. De flesta filmer har även ett luckligt slut, men det är ju aldrig roligare att se slutet innan filmen, såklart... ah det är svårt.

Kom nyss hem från en klassfest på Sofiero. Inte min klass såklart, nej vi gör inte sånt. Men Marias klass. Roliga människor. Men jag stack tidigt, ska jobba imororn. De andra skulle ut och festa. Studentfester hit och dit. Shit, jag längtar!

ahhh, jobbigt. Huvudvärk nu igen. Shise. Men ska hålla mig ifrån Irepn ;)
Ska sova nu istället, men vad är det man säger? :

Det sista människan har kvar är hoppet

Så även jag. Hur töntigt det än är. Men det skiter jag i. Hoppas kan man alltidg göra, och det ska man alltid göra. Men nu ska jag lyda ett råd som en klok människa nyss sa till mig: lägg dig och sov och rensa tankarna.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag hade också på mig min tröja häromdagen... Shit alltså.

2008-06-02 @ 12:34:29
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0