Hollywood

Vilken härlig kväll jag haft!
Bio med Maria. Haha, Maria * 2 faktiskt. På samma rad som oss satt Maria från Triton. Härligt. Alltid kul när man träffar människor sådär.
Hur som helst. Vi såg "What happends in Vegas, stays in Vegas", med Ashton Kutcher (pallar inte kolla upp hans stavning på namn, rätt? ) och Cameron Diaz. Den var faktiskt kul. Över förväntan får jag nog säga.
Men det är alltid något speciallt med Bio. Film blir lixom alltid bäst där. (Om man inte räknar med hemma-film-kväll med härliga vänner och underbara personer såklart. Då vinner det med hästlängder.)

Jag blir alltid på så härligt humör när jag sett en bra film.
På ett sånt här soft, halv borta humör. Typ som att man fortfarande är kvar i filmen och handlingen trots att filmen redan slutat. ah, svårförklarat, men så är det. Och då funderar jag alltid på hur mycket bättre livet hade varit om man levt i en Hollywood film. Goda slut. Kärlek. Lycka. Och hur trassligt det än ser ut så löser allt sog ändå lagom till slutet. Haha härligt.

Nej nu ska jag sova och drömma om Hollywood slut.
Drömma kan man ju alltid göra.

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag var lite deppig när ag skrev det.. men allt nytt kommer ju också bli bra, det blir vad man gör det till:)



jag börjar jobba nästa måndag, å i veckan ska jag bara räna å sen på midsommar va med släkten:)

jag ska inte göra mkt på sommarlovet, njuta :p

dudå? pusss!!<3

2008-06-17 @ 11:06:34
URL: http://kortisemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0