Hello Dagboken...?

Oj, nu har tydligen min blogg blivit flyttad till Publishme.se.
Men äh, kul med förändringar.

Just nu händer inte supermycket i mitt liv, njuter endast av att äntligen ha fått sommarlov.
Tävling idag och det gick ju över förväntan faktiskt.
1.13 på 100 br är ju en kanonstart på utesäsongen.
Efter det var det hem och käka och snacka med ca 25 gäster som var på besök.
Det är fan som Kim och Amanda säger: Vi är aldrig ensamma här i huset.
Men det är härligt. De som känner mig vet att jag verkligen ogillar att vara själv. Så jag stormtrivs med trevligt folk.

Jag hann även med ett nattbad i havet, men nu är jag så megatrött efter en dag på Citadellbadet i solen så jag ska nanna nu.

Har en den planer inför imorron, så nu gäller det att hålla tummarna att de går vägen :)

"My life is like a rolercaster, oh, com on and show me life"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0