Godmorgon

Nu har det fan gått för långt
Ledig lägenhet, någon?
:)

Visst är det irriterande när man kan och får sova hu länge som helst, men det går inte . Man vaknar och kan bara inte somna om. Imorse skulle jag ha kunnat sova hur länge som helst, men jag vaknade kvart över nio. Kvart över nio? Haha, hallå liksom. Jaja, det var bara att gå upp och klä på sig.

Nu sitter och jag käkar frulle. Ska nog till Väla sen om jag hittar en shoppingpartner.
Det är hur länge sen som helst jag var där och just nu tilllåter mitt konto mig att shoppa, ;) Haha. Så varfgör inte passa på?

Ramlösadagen idag förresten. Två dagar tidigare än vanligt, ingen aning om varför. Jag skulle varit modell för min fasters frisörsalong...men det blev inte så. Vicky är där istället. ..  Får väl hoppas att det går bra.

Käka upp frullen, sen till Väla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0