Fy fan vad ni är bra.

För vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten, för vi har tagit studeeeeeenteeeeeen! Fy fan vad vi är bra!
- Så låter det i hela Helsingborg just nu.
Fy satan vad jag längtar.

När jag skulle till träningen imorse mötte jag ett helt gäng från klassen och paralellen :
 "Vem vill gå i trean nu?? Ingen, ingen! hahaha Fia! Skriv i min mössa!"  - Haha ja vad ska man säga? ;) Grattis allihopa! Hoppas ni får en underbar dag!
Vädret är ju kanon! Men riktigt stekigt....säkert över 30 grader.
Jag ska i alla fall ränna runt till gamla och nya vänner och gratta på examensdagen. Ska bli så kul!
Och nästa år är det min tur, då jävlar ;)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0