Fotboll.

Jahapp då var kvällen över och man är hemma.
Jag känner faktiskt inte igen mig själv. Hur trött som helst och jag sa nej till ett happening nu efter fotbollen.
haha, ajaj. Håller jag på att bli en softish? ;)
Nej, ska faktiskt lyssna på mig själv nu och lägga mig i tid. Och imorgon ska jag ta en riktigt härlig sovmorgon!

Jag såg faktiskt matchen nu. Men vad sa jag? haha. Det går aldrig bra när jag kollar matcher ;)
Ska nog fortsätta med att hålla mig uppdaterad om vad resultatet blev när matchen är slut istället.
Men jag och pappa var i alla fall snygga när vi kom.
I annat fall tycker jag dock att fotboll är ganska överskattat. Jag menar hallå. Det kan ju klart vara kul att se, men intressant som fotbollsfantasterna får det att låta som är det faktiskt inte.
För mycket pengar och för mycket publisitet. Men visst, sure. Det är ju det svenska (och säkert resten av världens befolkning) underhåller sig med, så varför inte. Om inte annat så är det en tidsfördröjare och en anledning att träffas ett gäng och snacka och ha trevligt.
Kanske är fotboll bra ändå?

Me and my dad. :)



Kommentarer
Postat av: Jasse

snyggingar ;P

2008-06-15 @ 11:12:09
Postat av: Kim

Där ser du ju nästan ut att tycka om fotboll ! ;) haha , vi får väl se en match tillsammans nån gång så vi kan bevisa att det går bra även om du kollar ! :) haha

2008-06-17 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0