En natt som de andra?

Godmorgon.
Idag är det måndag. En solig måndag som jag ska tillbringa inne på ett kontor i Landskrona.
Men men, det är en dag det med.
Idag ska jag även simma mitt första pass sen Calella. Känns ju sådär.

Jag hade i alla fall verkligen världens konstigaste natt inatt.
Började med att jag intelyckades somna, hur trött jag än var gick det inte.
Sedan vaknade jag flera gånger av inga anledningar alls och mellan kvart i fyra och halv fem bara låg jag och stirrade i taket. Skoj. Tillslut lyckades jag ändå somna för jag hann drömma att det ringde i min telefon. Jag tog den och svarade surt, men ingen svarade tillbaka. Den fortsatte att ringa. Snart kommer jag på att det är väckarklockan som ringer. Godmorgon! Klokan är 06.00, upp och hoppa. Yes...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en bra vecka! :)

2008-06-02 @ 07:09:01
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Fia

Nja, det är tveksamt. :)

2008-06-03 @ 23:00:26
URL: http://soffiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0