Drömmar och små barn

Hej träningsverk!
Onsdag, tävling i Malmö.
Som tur var verkar vädret bli okej. Hoppas det håller i sig neråt Malmö håller och under hela eftermiddagen.
Ska simma 20*50 lagkapp och 50 fr.
Ska väl bli aningen intressant. haha.

Inatt hade jag världens konstigaste realistiska drömmar!
Helt sjukt.
Drömmde och vaknade, somnade om och drömde. vaknade och somnade om. Så höll natten på. Och det skumma var att jag varje gång drömde en ny helsjuk realistisk dröm.
Ush, jag gillar drömmar när de har bra budskap eller när man blir glad när man vaknar, men inte sånna drömmar som bara får en att fundera eller bli arg. "Vad hände där? Och varför drömde jag om det?" Jag vet att det är hjärnans sätt att bearbeta vad man varit med om när man drömmer. Men nej, jag gillar det inte. Speciellt inte när de har en så viktig handling.
Whatever, nu släpper vi drömmarna.

Och nu är det officiellt. Min nya kusin kommer runt december. Ska bli så kul.
Blivande tvåbarns föräldrarna Annika och Erik vad här igår med blivande storasyster Dagmar för att fira morsan min. Det var trevligt som vanligt och jag blir riktigt facinerad över hur mycket Dagmar kunde prata! Ja okej, det kanske inte var de mest sammanhängande meningarna, som "Hej Sofia. Jag skulle väldigt gärna vilja ha något att dricka, tack". men många ord och gester. "Sia! Dricka..icka" och så pekade hon på ett glas och på sin egen mun. Haha. Barn är så roliga, när de inte gråter.

Nu packa och käk!

Jag är ledsen, jag är övertyad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0