"Den som ger upp..."

Läs mellan raderna.

Fy fan vad jag har tråkigt.
Såhär ska inte ett sommarlov vara.
Drömmar. Tankar. Verklighet.
Nu får något ske. Man kan inte bara sitta och vara åskådare, det har jag lärt mig.
Kämpa och vinn. Vilja och mål.
Come on! Let's live for now!
Imorgon är en annan dag, låt oss oroa oss för den när den kommer.
Man ska ta dagen som den kommer. Planer?
Våga ta beslut och våga stå för koncekvenserna.
Våga vilja och våga kämpa.
Det är ju det här vi lever för. Eller har jag fel?

"Den som ger upp kommer ingen vart" sa Eva Berglund i senaste Aqua.

Upp och ner i en berg och dal bana, men va fan, det är livet.
Hur hade det varit om allt varit perfekt? vad är perfekt?
Vem är perfekt?
Jag känner en människa som nästan är på gränsen.
Smart, rolig, intelligent och en riktig vän.
Denna person har gett mig så otroligt mycket.
Nu får det snart vara tajm för att börja ge tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0