Whatever It takes.

Carro och jag var på Ica igår.
Och vi var på Ica idag. 
Han var där idag igen, två dagar i rad. Riktig tur har man haft.
Spontant och skumt båda gångerna - man börjar ju nästan undra om det är uppgjort.
Shise, kalla det fjolligt eller fjortisaktigt.
men shit säger jag bara, shit my god.


Idag blir det film och myskväll här hemma hos mig. Har precis käkat pasta och skinksås och nu blir det en hyrd film kallad Whatever It takes.
Passande. Nästan som vår biltur som spanare för tio minuter sedan.
Men nu har man ett spår: Gustavslund.

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan, ja självklart vill jag följa med till stugan:) bara jag inte jobbar så:)

2008-07-13 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0