Regular

Vilken härlig dag!
Trots att jag suttit inne i ett nedkyltrum har jag ändå förstått att det varit ett riktigt härligt sommarväder idag.
Fick ju ta lite del av det nyss på träningen.
Simmade en träningstävling på 100 br och det gick ju bra om jag får säga det själv. 1.14... så ungefär samma tid på DM i helgen. Man får väl buga och bocka och se glad ut :)
Vilket jag förövrigt försöker med nu när magen inte alls är på min sida. :/

Förövrigt har jag inga nyheter eller annat gammalt skroll.
Livet rullar helt enkelt på i en tackt som inte går att stoppa.
Man bara följer med, follow the flow helt enkelt. :)

Nu ska jag sova och drömma mina skumma drömmar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0