Sun and... dreams.

Sol och värme, jag älskar sommaren!
Äntligen är Helsingborgsfestivalen slut, eller ja, äntligen och äntligen men jag tycker faktiskt den är lite jobbig.
De senaste dagarna har avnjutists i solen tillsammans med härliga vänner och bra musik och härligt snack. Precis som en dag på stranden ska va! När mörkter har börjat falla har en och en annan fest lockat, så jag kan väl kort och gott säga att jag njutit av livet till fullo :).
I can simply say that i Love summer!


Nu är det drygt två veckor kvar på ledigheten från simningen och ca 4 till skolan börjar igen. Jag vet inte riktigt... har inte räknat efter ordentligt och har inte ens koll på vilket datum vi ska bara tillbaka bakom skolbönkarna.. det är inget jag längtar efter ska jag säga. Var ute på nätet och kollade schemat idag, yey. Ingen sovmorgon och Naturkunskap VARJE DAG, hur kul är det? Kunde de inte kommit på en lite bättre variation av studierna våra tidigare tre år? I och för sig är vi lediga på fredagar viljet är asskönt. Tror att jag kommer jobba då i och för sig.. men ändå gött. Men Naturkunskapen svider... det sista året också. Riktigt mycket.

Nu närmar sig förrsten den stora dagen med stormsteg.
Lite nervöst börjar det bli, haha. Men som jag sagt, its now or never :)
ooo, nerv craking haha .

Shit, känner mig helt tom på ord ikväll.
Saknar Kimsan som är i Boston.., men hon har säkert riktigt roligt där. Och vilken upplevelse, snacka om att man är avis ;). Det blir man också på alla andra som man hör ska utomlands. Förvånansvärt riktigt många faktiskt. Hade jag fått välja när jag skulle åka utomlands hade jag valt på vintern när här är kallt och tråkigt. Men men, inte mitt val :) Det är det inte mycket som är här i livet ;). Då hade det sett annorlunda ut, haha.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och kolla en bra film eller läsa ut min bok om spöken haha. Sen ska jag drömma om ICA Brunnen och sova gott och tidigt, riktigt länge sen det skedde faktiskt :).
Night!


Kommentarer
Postat av: Kim :)

Vad for stor dag? :)Saknar dig med men later som om ni har det trevligt hemma ocksa iaf! haha, och hoppas att du drommer manga trevliga drommar! :) ser ratt roligt ut nar man skriver pa svenska pa ett amerikanskt tangentbord! Kanske bara jag som ar lattroad ;) Ha det toppen, vi hors! Kram

2008-07-28 @ 01:49:14
Postat av: Fia

Haha Kim, jag vill gärna berätta för dig, men här på bloggen är inte rätta stället ;). Ja, vi har det trevligt här, men som du vet går det lite upp och ner och hur som helst så saknar vi ändå en Kim som brukar vara med och hänga på. :). Haha, förstår att det kan vara annorlunda. När man ska skriva å ä ö trycker man på fel tangenter innan man lärt sig att bara trycka på a a o. Haha, äh dålig förklaring men i think you get it ;). Förresten, schemat för hösten ligger ute på nätet nu, om du ville veta ;). Hugs and kisses.

2008-07-29 @ 12:05:44
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0