Tälje

Nu är jag hemma hos kussen Lollo.
Efter en halvdag på stan där jag letade efter lite kläder att ha på mig istället för mina mysbrallor eller HS kläder sitter vi nu och väntar på att våra potatisar ska koka klart. Det blir bakad potät med fylling, yummie.

Hittade inte så värst mycket på stan, men det är väl tur det. Köpte i alla fall en sjal och en tröja på Indiska. Det får räcka för min del. Mamma å andra sidan hittade lite mer och shoppade loss på Ur och Penn som hade total utförsäljning med högsta pris på 30 spänn för ett halsband. :) Skoj det där.

Efter snart ett dygn i tälje håller jag fortfarande med mig själv angående vad jag skrev igår. Jag är inte mer än en turist här. Det känns fortfarande skönt. Ikväll ska jag antingen ta en promenad i barrskogen som jag längtat efter eller åka ut till sommarstugan i Hammarbystrand. Får se vart vägarna tar mig. Folket hemma i Skåneland ska ha SM-fest...jag vill vara där.

Nu får jag ta och hjälpa kusinen med packningen, hon verkar aldrig bli klar, haha.

Saknar det redan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0