This is who I am .

Härlig sommardag.
Men snart ska man till um och försöka ta reda på om det är mina piller som får min mage att bete sig så dumt.
Vilket jag egentligen inte tror, men det skadar ju inte att försöka ta reda på det.
Dock tycker jag att alla på um inte riktigt vet vad de snackar om, och dte är ganska störigt eftersom man går dit för att få hjälp.
Men så är det väl med nästan alla docktorer? Ingen hitar något och gör de det så vågar de ändå inte skriva ut medicin eller ta reda på vad det egentligen är. Det innebär ju alldeles för mycket jobb för våden och köerna till operation eller röntgen är ju på flera månader. Hej hej svenska vården - kanon va?

Nu är det bara lite drygt en vecka kvar till simmarna drar iväg till Norrköping för SM.
Det ska bli spännande och än så länge har jag hållit mig frisk. Får hoppas att det fortsätter så också :)
Sedan får vi äntligen sommarlov. I tre- fyra veckor. Nice.
Då gäller det att njuta rejält och bara vara. Får se om jag lyckas med det , haha .

Oh, angående gårdagen får jag ta och tacka Kim enormt mycket för de tips jag fick av dig, :)
Även fast de känns helt upp och ner nu så vet jag vad jag vill :)
Precis som du sa, :)
Och nu får jag ta ett gott råd från mig själv, "Sträck på dig och lyft huvudet - våga".

This is who I am, this is what I want.
Nothing is standing in my way.

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Ja, det är kul att man kan hjälpa till ibland :) Man gör ju sitt bästa ;) och du ska se att det blir bra Fia ! Kram

2008-07-08 @ 12:41:59
Postat av: Fia

Det vet jag att det blir :) Tack Kim, du finns alltid där, <3

2008-07-09 @ 14:55:12
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0