Norrköping

Aha aha.
Härligt. En dag kvar till avresa mot Norrköping och 2008 års SM i långbana.
Wonderful.

Dagen har än så länge gått åt för att fixa och trixa med saker som bör vara avklarade innan avresan. Shoppa färdmat, snacka med Ardby, hämta morsan på tåget och köpt stövlar. Nice. Och nu är man snart där. 
Snart är man vid det målet man haft under ett halvårs tid. Äntligen.
Det ska bli så jäkla kul och just därför blir jag lite smått nervös.
Jag har ju skrivit innan att jag ofta får motsatt det jag vill ha (asså om jag tänker något blir det ofta motsatsen) och just nu känns det bara som att jag längtar extremt till SM och verkligen vill komma dit.
Haha, ni kan ju då förstå min "räddsla" om den motsatta effekten, haha. Men så har jag lärt mig att man inte ska tänka, så lika bra att sluta nu. :)
Nu ska jag ta och fixa naglarna och packa det sista, och sen är det dags för sista träningen. Apsolut sista träningen innan vi simmare får vårat sommarlov. (Om man inte räknar med insimmet på tävlingen såklart.) Och vänner, jag måste erkänna att jag ljuger om jag säger att jag inte längtar , haha .

Next stop, SM i Norrköping! Here we come, nu jäklar ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

hur många unika läsare har du om dagen? Kram

2008-07-15 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0