måndag, måndag, måndag...

Haha attans. Att sticka iväg bara sådär var inte så lätt som jag hade tänkt. :)
Eftersom jag inte hade någonstanns att bo hade jag ställt in mig på att det fick bli att sova i bilen, inge problem från min sida, men dock vill jag inte göra det själv. Och det var där problemet kom in. Ingen kunde hänga med. Antingen var de duktiga och jobbade, eller tränade, eller så hade de andra planer. Attans. Men men, Stockholm blir det i alla fall på måndag då jag och Chattis åker dit för att göra stan osäker. Snacka om att jag längtar. Det ska bli skitkul. :).

Vaknade upp imorse och det var fortfarande bra väder! Helt sjukt egentligen för det braiga vädret brukar aldrig hålla i sig så länge. Men det är ju bara kul, så man ska absolut inte klaga :). Så jag ska nog ta och lägga mig och jäsa lite i solen med boken jag just nu läser. Äcklig heter den, skriven av Constance Broscoe. Det är en reality bok som handlar om en mor som misshandlade sin dotter. Precis som Pojken-böckerna. Väldigt tragiskt, men bra att läsa.

Förresten så är jag med i en tävling just nu. Det är en sån tävling som bloggerskor annordnar och har man tur kan man vinna en "goodibag" till ett värde av 20.000. Och visst hade det varit roligt? :) Så jag tänkte prova lyckan och se om jag har bättre tur i "spel" haha. Oj, lät som en spelnarkoman... det kan jag lugnt säga att det är jag inte ;). Nepp, ut i solen nu. Och njut!

Kommentarer
Postat av: Kim

Later ju toppen! Hur lange ska du och Chattis regera i huvudstaden da? :) Och nar va det forresten du skulle till henne? Du far halsa henne sa mkt fran mig! :) Kram

2008-07-31 @ 02:34:34
Postat av: Fia

Haha ingen aning, det är inte bestämt hur länge vi ska vara borta, men ska vara på hennes fest den åttonde så innan dess måste vi ju vara hemma :). Jag ska hälsa henne när jag snackar med henne nästa gång, men jag är säker på att hon hälsar tillbaka :) . Asså shit, har du sett erat schema? :O Värsta lyxen, shit asså haha. Nej du, jag skriver ett mail till till dig när jag har tid och något skoj att berätta :) och när jag vågat skicka iväg det där, haha. puss! <3

2008-07-31 @ 19:20:04
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0