Livet vid Öresund.

Phu, hemma från stranden där man träffade Carro, Josse, Bettan, Elin, Sara och Bettans vän Totte.
Riktigt trevligt, men jag vet inte om jag bara inbillar mig, men jag tyker att vattnet bara blir kallare och kallare för var dag som går. Barney tog fenor och ville ha tävling över till Danmark. Tyvärr fick han ingen respons så han simma själv till en boj istället, haha. Stackars Barney.

Men man kan ju inte annat än njuta dessa dagarna, så jäkla härligt med solen och havet. Vi satt några stycken och snackade om hur bra Helsingborg var för några dagar sen. Det är en lagom stor stad, som ibland känns för liten och ibland för stor, vi har en lång sandstrand längst med hela stan, från Laröd till City. En stor härlig gräsmatta mitt i stan med massa härliga glasställen och endast 20 minuter från Danmark. Kort sagt, Helsingborg är en riktig sommarstad. Vi kom överenns om att det inte fanns många bättre sommarstäder i Sverige, förrutom Tylösand. Haha. Men det är härligt. Jag älskar Helsingborg. Min stad.

Ikväll blir det antagligen utgång på Swea med Sara. Ska bli skoj. Var riktigt länge sen jag var ute nu så man får leta fram festkläderna från garderåben, haha. Om jag har några ;)
Väntar ju fortfarande på att kunna städa och gå igenom hela rummet, inklusive garderåben... då blir det nog lättare att veta vad man har och ännu viktigare, var det ligger. Nu är allt i en enda röra och jag har tappat bort mina nycklar någonstanns i den röran (förhoppningsvis.)

Det är sjukt irriterande, att tappa bort nycklar, mobilen eller något annat som man är i ett så stort behov av. Sjukt störigt. Nu får jag lixom gå runt i huset och leta upp ett par andra lediga nycklar innan jag kan sticka någonstanns.. jobbigt.

Nej nu blidde det käk. Hemmalagade hamburgare! Yammie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0