Live your life like you deserve

Here we go.
Det har blivit till en vana att sitta här på jobbet nu, men lika bra att vänja sig. :)
Hellre det än skolan. :P

Just nu känns det som om jag har varje dag uppbokad fram till SM, men det är bara kul!
Ikväll blir det ståupp på Tivoli, imorgon Lars WinnerbäckSofiero, fredag middag med päronen, lördag-söndag icke hemma, sedan är vi där, måndagen innan SM. Den får gå åt att slappa. Tro mig, det kan jag behöva. Haha.

De senaste dagarna har jag varit helt dödstrött, så har jag bestämt att lägga mig i tid men när det sen blir kväll är jag inte trött alls. Och då fastnar man där framför Tvn med en bra film eller framför datorn och sedan springer tiden iväg i alla fall.
Men det är härligt. Man ska leva livet. :)
 
På träningen ikväll blir det träningstävlig igen. Nice.
Jag skulle haft på mig min Fs pro som vi fick av Speedo, men jag fick knappt över den öven knäna. Höfterna var ännu värre. När jag tillslut kämpat länge gick den på. Grejen vara bara att den då klämde över magen. Så antingen är den felsydd, väldigt liten i storlekarna eller så har jag väldigt skum kropp, haha. Jag kan ju inte ens drömma om hur svårt det kommer va att försöka få på sig den när man sitter i ett fuktigt omklädningsrum på SM... njaa. Får se om jag ens vill prova.

Nepp, back to work!
Live you life like you deserve! :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha du sa ju själv att det funkade bäst efter 20 juli ? :D

2008-07-10 @ 16:52:04
URL: http://lolllo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du får höra av dig så fort du fått tid över :D jobbar i 5 veckor till... men vi kan ju snacka om nått trevligt :D

2008-07-10 @ 22:00:22
URL: http://spedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0