Jag älskar mitt liv när det är som bäst.

Idag är det sjette dagen i rad som solen skiner och värmen steker. Det är utländsk värme med runt 30 grader. Helt sjukt.

Gårdagskvällen tillbringade jag Eva och Sara på stranden tillsammans med en engångsgrill, (som också fick fungera som rumpvärmare efter ett nattdopp), gott grillat kött och massa snacks. Micke och Erik kom också förbi och grillade ett par marsmallows. Det blev en sån perfekt kväll som gör att man glömmer alla bekymmer och bara njuter till fullo över att det är sommar och härligt väder!

Efter våra ihärdiga försök att stå på händerna vid strandkanten blev det ett dopp som sagt. Riktigt härligt, ångrar lite att vi inte badade fler gånger, men det kommer ju fler kvällar :). Hur som helst, när vi som bäst stod där och värmde oss vid den sista värmen grillen hade att erbjuda kom ett gäng snubbar och frågade om de fick slå sig ner. Självklart. Sedan satt vi där, åtta stycken runt en engångsgrill och snackade och grillade mallows. Haha. Helt sjukt, men riktigt kul. Kom in på ganska udda samtalsämnen ibland, men det är så det ska vara. Spontand är roligast, ellerhur Sara? Eller vad säger vi om Laholm? haha. Nej, nog med internskämt.

Efter den kvällen har jag i allafall totalt bestämt mig om att Go for it angående the upcomming day. Okej, inte riktigt imorgon, men så småningom ;). Det får lixom bära eller brista helt enkelt. Sjukt kul. Får se om jag vågar, haha. Men efter vad jag minns efter en tripp till Danmark med simningen på upstarten, så hur nervös och osäker man än är innan man tar steget upp i en attraktion så var det så värt det sen när man väl kommer ner till marken igen. ;). Haha, hur som helst.

Kloka ord för kvällen: Sommaren varar inte för evigt, det gör inte all vänskap eller kärlek heller. Så, Ta vara på det!
(Efter dem orden kan jag ju bara fetlova fler sena kvällar på stranden med nya och gamla vänner, belive me ;) )

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha, sa du menar att livet ar som floomrider? ;)

2008-07-31 @ 02:30:56
Postat av: Fia

Haha japp, det är en ganska bra förklaring till hut livet är ;) Tack :D

2008-07-31 @ 19:20:45
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0