It's my life!

Nu har jag blivit ett tradera fan.
Bara man inte fastnar så :) Än så länge har det jag fått hem i brevlådan varit kanonfint och billigt. Men nu får det vara stopp.

Jises som mitt huvud snurrar nu, haha.
Massa tankar och massa funderingar och en hel mängd beslut som måste tas.
Men som jag skrev innan, varje dag - ett nytt beslut. Men det är härligt egentligen - utan beslut och utan problem, hur kan man då veta att man lever? :)
Tänk om man skulle vara helt känslokall, förrutom att livet hade blivit ohyggligt tråkigt, så hade man ju egentligen inte vetat att man levt. Det är ganska bra att tänka på när man känner sig nere, "Ja, men det är bra att jag reagerar som jag gör, då vet jag ju i alla fall att jag lever och att jag är en människa med känslor." Haha, underbart sätt att tänka på egentligen. :D Grejen är bara att när det ibland handlar om riktigt djupa grejer är det ganska svårt att hålla tankarna isär och försöka tänka positivt när man egentligen bara vill skrika rätt ut. haha.

Men sånt är livet.
Jag lever livet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0