1000 eller mer. Ladies night.

Ladiesnight.
Me and Kim. Whatshing Sex and the City the movie.
Härlig film, och jag måste säga det att trots att man inte följt alla avsnitt så hänger man faktiakt med.
så jag rekommenderar den. :)

Jag måste erkänna att mitt huvud snurrar.
Det är skumt. För det ska det inte.
Jag är här, jag lever och jag älskar det.
Men ändå inte . :)
Got damn allt detta snurrande.

Ikväll var jag på väg att göra något som man kan diskutera om det hade varit bra eller dåligt.
Jag vet inte, för jag gjorde det aldrig.
Men jag funderar på det. Kanske hade det varit bäst ändå.
Frågan är bara hur många varningar man behöver innan man ger sig.
Jag skulle chansa på 1000. Eller mer.
1000 eller mer. Så är det när man vet att man agerar rätt men ändå fel.
Strange.

Men det är väl så vi är, vi människor.
Vi söker ständigt efter svar och efter förklaringar.
Det är inte alltid vi lyckas finna dem, men när vi gör det, blir det en upptäckt som delas med hela världen.
Vissa har förmågan. Andra har viljan.
Tillsammans blir det ett resultat och en upptäckt som ger upphov till nya frågetecken.
Det är en ständig spirar som kommer fortsätta snurra sig fram till en tid då alla redan vid födseln har svar på allt.
Fy vad tråkigt livet hade varit då.

Nej. Nu räcker det med djupa skumma funderingar.
Nu ska jag ta en nattamacka och sedan lägga mig och snacka med Kimsan som sover här.
Härligt.
Girls talk. Ladies night.

Kommentarer
Postat av: Kim :)

Ja, det va riktigt mysigt & filmen var bra ! Så det får vi göra om snart. :) Tack så mycket !

2008-07-08 @ 12:39:05
Postat av: Fia

haha tack själv! Självklart att vi ska göra om det :D Det är något speciellt med bio, haha.

2008-07-09 @ 14:56:15
URL: http://soffiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0