What a day

What a day, what a day.
Har varit rejält trött hela dagen. Såhär segt trött och slö. Man vill bara sätta sig framför TVn och chekka en bra film. Mysa med en filt och en häelig vän...men så kommer den jäkla skolan. Allt man måste göra, alla läxor, alla tider att passa och all planering...phu.
Jag skulle vilja starta ett eget företag, uppfinna tidsmaskiner och sånt. Så tjänar man grymma cash och behöver inte bry sig om vad klockan är. haha, häärligt. Dock kanske man bli alldeles ensam eftersom man tillslut inte kommer ha en aning om vad klockan egentligen är.. hum.

Efter skolan var det träing direkt. Sen stack jag till stan för att kolla en väska i en affär jag hittat, men nope, det var stängt. Åkte vidare till Bibblan och lånade en bok till Svenskan. Sedan vidare till Netto och köpte bröd, sen posten och hämtade packetet från Ellos och skickade iväg nyckeln till hotell Riverside som jag råkad sno med mig.
Efter det hem, käka lite, skjutsa mamma, ut med hunden, läxa, äta, läxa...blää
haha sikken dag va?
Men skönt, som sagt, om en vecka åker vi! Me and Maria in NY, haha.

Fick förresten hem mitt sjukförsäkringskort idag. Kalajs. Då har man det att ha med sig till Amerikat.
Har klart inte börjat packa än, men har en liten låda där jag har alla småprylar som jag vet att jag ska ha med. Bara för att inte glömma något ;)

Nu ska jag skriva klart min filmanalys och skicka den till min kära lärare Emma...
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0