Väska,grafitti,träning,basket,NY och...läxor.

Efter träningen imorse stack jag ner till stan med Marja och in på min bästa second hand affär. Fyndet blev en grym väska och en halvsnygg. Den halvsnygga köpte jag mest för kassörskan ville det, men hon lovade att om jag ångrade mig fick jag lämna den imorgon,...det ska jag nog göra.
Efter det käkade vi på Grafitti...yamie. Jag tog en bakad potatis med skinka och keso. Asgott. Jag älskar keso.
Sen var det tillbaka till skolan igen för att ha Idrottspsykologi. Skoj.

Vi ska ha prov i det på torsdag, tydligen ett ganska stort och jag har inte börjat plugga. Pallar inte.
Vi har fått alla frågor och egentligen alla svar också, men det är så mycket mer man ska kunna bakom det. Typ bakgrundsfakta och massa sånt. Man ska låssas att man är en tränare som samtalar med sin (i mitt fall) simmare om att hon har dålig motivation och dåligt självförtroede. Sen ska man hjälpa henne att ändra syn på det hela och tycka att träningen är kul igen.
Blää, kommer ju sitta och skriva i evigheter känns det som...

har i alla fall bestämt att jag ska plugga idag. Så även fast klockan är mycket ska jag sitta och kämpa. Har ju sovmorgon imorgon :D

Efter skolan var det träning sen följde jag med Marja på basket. Asgrymt.
Vi skulle gämföra hur man spelar här i sverige och hur man spelar i NY. haha ska bli spännande att se skillnaden :)

Nej, nu sitter jag här med beslutsångest ang. ett par fjöntiga shooes. Haha. Kan inte berätta mer eftersom jag i så fall får en stor fet "LÖJLIGA TÖNT"- stämpel på mig ;) Och det vill jag inte riskera.
Så jag smiter istället ut i köket för att plugga. Fråga mig inte varför, men jag koncentrerar mig mycket bättre där än i mitt rum.

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0