Trött och seg deg

Nu har jag helt tappat sugen för det här med bloggen.
Ganska trist. Man fastnat framför dumburken och bara slösar en massa tid.
Jag kan förstå alla som bloggar och får pengar för det...men det får inte jag och då är det tråkigt. ;)

Idag har jag haft en helt vanlig dag. Inget speciellt.
Förrutom att dansen började:D
Så jäääkla kul :D
Vi har bytt ställe så nu är vi nere på Aktiverum City.
Måste faktiskt säga att jag gillar det gamla vanliga Aktiverum mycket bättre. Salarna är större och det känns inte som man är en liten råtta i gångar när man går där ;) Okej, det var överdrivet ,
men lite så :)



Fick även reda på att vi ska på läger med simningen till Callela. Tillsammas med SM gruppen.
Kommer nog bli sketaskoj. Ser redan fram emot det. Tror att det var runt den 19 maj eller juni, så ett bra tag kvar.

Imorgon skulle ju jag och MarjaSPA, men tydligen har jacuzzin gått sönder så det fungerar inte att bubbla.... Får höra med marja om hon vill ha SPA ändå. Hennes present så hennes val :)

Nej, nu är jag askalas trött, ska ta lite encinaguard och sen nanna tänkte jag.
Har fortfarande ont i ena sidan på halsen, dock är det värre idag, så pappa var iväg till apoteket och köpte encinaguard. Har aldrig använt det inann, så får väl hoppas det fungerar.

(Nu är det bara 3 dagar kvar! :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0