Träningsvärk(?)

ÄNTLIGEN ÄR DE HEMMA!
Mina päron. De kom hem idag. Äntligen slipper jag vara ensam i detta alldeles för stora huset. Blää.
Det är ganska okej på dagarna när allt är ljust och fint, men på kvällen då allt är mörkt och skumt och det blåser och knirrar i taket, då är det inte kul att vara ensam hemma. Men, som tur är, nu slipper jag det :)

Var så nyfiken på vad de hittat för kul grejer, men de pallade förståligt nog inte packa upp idag, så ja får kolla på det imorgon. själv visade jag mamma allt jag köpt och provade balklänningen. Satt fortfarande bra, men behöver band till den. Ska lämna den till en sömmerska som pappa känner nu i veckan.

Måste bara berätta om hur trött jag är i kroppen. det är helt sjukt. Benen, armarna, allt är assegt och slött. Går nästan inte att simma, eller jo det går, men det går segt. Styrketräningen idag var ju rena rama mardrömmen, plus det att vi fått ett nyss upplägg. Kul men jobbigt.
(Känns som jag kommer få säga godmorgon till en härlig träningsvärk imorgon...)

Men min trötta kropp kan ju bero på förkylningen som hänger fast i mig.
Det verkar som om min kropp bara suger åt sig alla förkylningar den hittar, och den låter den förkylningen stanna väldigt länge innan den sakta försvinner. Därför har jag aldrig tålamod kvar att låta förkylningen gå ut innan jag börjar träna, vilket resulterar i en ännu längre förkylning. Haha. Men men.
Pappa tog med sig någon mirakel medicin hem från Florida som är mot förkylning. Ska väl ta den snart om jag bara vågar... vet ju inte alls vad det är.

Nu ska jag leta träningsbikini till i sommar på internet! Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0